?

Log in

No account? Create an account

You · can't · move · a · mountain · with · a · book · of · plans.


ADORABLE KITTENS TALK ABOUT POLITICS

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *














Current Music:
LIGHTHNING BOLT: INTO THE MIST 2
* * *
* * *

Page 1 of 2

1, 2
* * *
On December 14th, 2003 01:49 pm (UTC), nibblemaker commented:
dont be a DICK


I think more Americans would find themselves masturbating and involved in politics a lot more if this is how they got their news.
On July 17th, 2008 12:59 am (UTC), nikkicitez replied:
If they cared about their children, they would think a lot about what they are doing FIRST and the CONSEQUENES.
* * *
(Deleted comment)
On October 14th, 2004 06:07 am (UTC), (Anonymous) replied:
love your pic
hey i love your pic! e-mail me if u wanna chat! Bostonguy9973@yahoo.com!
* * *
On December 14th, 2003 02:13 pm (UTC), ex_panda_mon102 commented:
can i say you're an idiot? can i say that?
[User Picture]
On December 14th, 2003 02:23 pm (UTC), djswifty replied:
SHUT UP
— On December 14th, 2003 02:44 pm (UTC), ex_panda_mon102 posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 02:52 pm (UTC), djswifty posted a reply · Expand
— On March 3rd, 2006 11:52 pm (UTC), (Anonymous) replied, “cat” · Expand
* * *
On December 14th, 2003 02:50 pm (UTC), nightburglar commented:
god damn it, swifty. stop being so awesome all the time! you're making me want to have your babies and shit, so they can be all witty(your genes) and also sexy as shit(my genes).

<3
megzzz
On December 14th, 2003 03:24 pm (UTC), (Anonymous) replied:
me and swift are already married. so his babies are mine. thank you very much.

-d
— On December 14th, 2003 04:47 pm (UTC), nightburglar posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 04:56 pm (UTC), (Anonymous) posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 05:52 pm (UTC), djswifty posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 07:14 pm (UTC), nightburglar posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 08:20 pm (UTC), tightropes posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:06 pm (UTC), (Anonymous) posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:12 pm (UTC), djswifty posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:15 pm (UTC), ex_crescendo67 posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:31 pm (UTC), djswifty posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:51 pm (UTC), (Anonymous) posted a reply · Expand
(Deleted comment)
— On December 14th, 2003 11:00 pm (UTC), (Anonymous) posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 11:45 pm (UTC), ex_crescendo67 posted a reply · Expand
— On April 25th, 2004 10:22 pm (UTC), r_e_e_d replied, “interesting picture, but...” · Expand
— On December 14th, 2003 10:21 pm (UTC), tightropes posted a reply · Expand
— On December 14th, 2003 10:31 pm (UTC), djswifty posted a reply · Expand
— On December 15th, 2003 08:12 am (UTC), girlpulaski replied, “OMG OMG OMG” · Expand
— On December 15th, 2003 10:40 am (UTC), nightburglar replied, “Re: OMG OMG OMG” · Expand
— On December 22nd, 2003 12:11 am (UTC), djayenzyme replied, “Re: OMG OMG OMG” · Expand
* * *
[User Picture]
On December 14th, 2003 04:39 pm (UTC), pushupstairs commented:
stephen.

you disturb me.

love,
tape
* * *
[User Picture]
On December 14th, 2003 07:28 pm (UTC), disblfsuspender commented:
best political commentary in months.
* * *
[User Picture]
On December 14th, 2003 10:12 pm (UTC), theyloveyou commented:
I put a santa hat on Saddam: 1 point
you do this: four bizzyblillion points

YOU WIN
[User Picture]
On December 14th, 2003 10:13 pm (UTC), djswifty replied:
WE ALL WIN
* * *
[User Picture]
On December 14th, 2003 11:55 pm (UTC), bainard commented:
YOU ARE MY FAVORITE
bless you, and bless nickd for showing me this little speck of godliness, you sexy hunk of man-flesh.

luff-
abh
* * *
[User Picture]
On December 15th, 2003 04:37 am (UTC), djgeko commented:
i have no idea who u r
but u rule! lol
* * *
[User Picture]
On December 15th, 2003 09:45 am (UTC), jenny_dreadful commented:
sourpuss sent me the link to this. Very funny! I think this conclusively proves that we should hand all political commentary over to cats instead of icky hairless humans.
* * *
On December 15th, 2003 10:19 am (UTC), khamsin commented:
that is freakin' brilliant.
* * *
[User Picture]
On December 15th, 2003 10:48 am (UTC), shipbuilding commented:
dear swifty,
i know you have probably been in mourning that you were the only member of your room not to be on my friends list, so i added you.
plus, I LUV KITTENZ!!!!!!!!!111!!

deeeeeeena
* * *
On December 15th, 2003 02:15 pm (UTC), complainey commented:

THIS RULZ

* * *
On December 15th, 2003 03:11 pm (UTC), edminton commented:
rock the party :( :( :( :( :(
* * *
[User Picture]
On December 15th, 2003 05:07 pm (UTC), terrie commented:
If kittens can get it, why couldn't my social studies class?!!?!1!
[User Picture]
On December 15th, 2003 07:09 pm (UTC), lovertits replied:
I dunno. But if it's seventh, eighth or ninth grade it has something to do with breasts.

If I had a breast free enviroment when I was in social studies I would have aced everything. But I'd be heavily disturbed when I started associating getting an errection with the Battle of Waterloo and it's political repercussions.
— On December 15th, 2003 07:11 pm (UTC), terrie posted a reply · Expand
— On December 15th, 2003 07:40 pm (UTC), lovertits posted a reply · Expand
* * *

Page 1 of 2

1, 2
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry